تسمه برزنتی مخصوص حمل مواد به صورت عمودی می باشد که با اتصال قاشک (کاسه الواتور) انجام می شود.

تسمه برزنتی از جنس پلی استر مخصوص می باشد که در کشش و مقاومت های مختلف تولید می گردد. که به مقاومت کششی این تسمه اونس گفته می شود و هرچه اونس تسمه بیشتر باشد از مقاومت بالاتری برخوردار می شود و به همین ترتیب کاربرد برزنتی بسیار بیشتر می شود.

تسمه برزنتی در این بازرگانی از عرض 2/5 سانت الی 120 سانت در عرض و تعداد لایه مختلف موجود می باشد، که به خاطر داشتن تحمل توان حرارتی در صنایع لاستیک سازی و حباب سازی هم قابل استفاده می باشد. در خصوص مزایا و همچنین کاربرد تسمه برزنتی باید به این موارد توجه بیشتری داشت.

تسمه برزنتی، تسمه های بالابر با حمال گفته می شود که برای حمل و بلند کردن اجناس استفاده می شود، بنا به وزن و نوع جنسی که حمل می شود نوع بافت و سایز و مقاومت تسمه تفاوت می شود. ما می توانیم کاربرد تسمه ها را نیز در مطالب بعدی به صورت کلی توضیح دهیم.

بر روی تسمه برزنتی (الواتوری) وسیله ای به اسم قاشقک ها وصل می شود. این قاشقک ها برای حمل مواد بر روی تسمه استفاده می شود که بنا به نوع جنسی که حمل می شود وزن آن جنس از قاشقک های فلزی و یا پلاستیکی استفاده می شود. این نوع قاشقک ها نیز در سایز های مختلف موجود می باشد

برای اتصال قاشقک ها بر روی تسمه های الواتوری از این نوع پیچ ها استفاده می شود که بنا به ضخامت تسمه سایز آن متفاوت می باشد.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *